Update

Jag har ju försummat bloggen totalt i flera månader nu! Förlåt! Jag har ju tänkt på att blogga flera gånger men det har ju inte blivit av.. förrän nu. Men jag funderar på att byta bloggnamn, kanske portal också. Tycker min nuvarande adress är lite för lång och jobbig. 😄 

I alla fall.. det är onsdag, det regnar ute, jag är nyligen hemkommen från fysioterapin(problem med ryggen) och ligger och myser i sängen med en katt. Så jag tänkte bjuda på en smärre bildbomb med bildtexter, för att uppdatera er lite om läget just nu. 🙂 


I skolan flöt allting på som det skulle, med nagelfix och annat kul.. 


Och sista mars fick även jag examensbetyget i handen och blev färdig kosmetolog!! 🎉 


Min syster var på resa till grannlandet och kom tillbaka med presenter. Älskar Urban Decay. 


Finaste läppstiftet. 


Flyttade tillbaka till Nykarleby. Katten Mysen, som jag skaffade när jag först flyttade hemifrån, har fått flytta in hos oss nu! 😄 Hon har varit på ”semester” hos min mamma i några är när jag studerat i Vasa. 


Firat födelsedag. 


Ätit crêpes på 1:a maj vid Café Panorama, med utsikt över staden. 


Druckit massor med kaffe. 

Jag insåg nu när jag skulle ladda upp bilder här att jag raderat en hel massa bilder.. men, en hel del fick jag ju ihop ändå! Så en liten update. 🙂 

Nu tror jag att det blir lunch för min del. Om jag orkar upp ur sängen dvs, massage + stretchning.. haha. 

Ha en bra dag! 💕

Kommentera

