X-mas

Hej på er!

Hoppas ni har haft en fin julhelg.
Jag är fortfarande i Nykarleby, åker tillbaka till Vasa på fredag. Tänkte bara kika in här lite snabbt och berätta lite om min jul och julklappar och sånt. 🙂

Så, i helgen har jag bland annat ätit alltför mycket, såklart..

dsc_0107..och druckit jul-”mimosas” samt spelat sällskapsspel..

dsc_0108..under det olidliga väntandet tills det att julklapparna skulle delas ut. 😉

Så, vad fanns under granen detta år då?

dsc_0113Fina tossor!

dsc_0111Och bland annat detta. Nagellack från Sinful Colors Kylie Collection, duschkräm och body lotion(strawberries & cream), David Bowie colouring book och ett superfint halsband! Fick även boken  ”Det fördömda barnet” av J.K. Rowling, strumpor och godis och sånt..

Och det bästa av allt..

dsc_0116..nya sminkborstar! De här finisarna är från Zoeva och är heeelt underbara.

Så det var lite om min jul. Nu ska jag dricka morgonkaffe och se på nån serie, innan det är dags att hänga upp tvätten..

Ha en bra dag! 🙂

Kommentera

