12 december

Hejsan bloggen! 

Nu har det gått en tid utan inlägg igen, ska försöka skärpa mig! Till mitt försvar så har jag haft noll inspiration till att blogga och haft en del att göra i skolan. Men tänkte slänga iväg ett kort inlägg idag då jag ändå är ledig. 🙂 

I förra veckan hade vi två yrkesprov, maskinella behandlingar/vägledning i hudvård och sen sockring(hårborttagning). Klarade av båda proven(med bättre vitsord än förväntat i maskinella/vägledning) och firade med att fixa fina naglar åt mig. 😉 

Såhär snygga naglar fick jag, använde gellack från Cuccio. Tyckte det var passande såhär inför julen. 🙂 

Nu är det knappa två veckor kvar till jullovet, och efter det har jag 3 månader kvar tills jag är färdig kosmetolog. Så skönt! 

För tillfället chillar jag i soffan tillsammans med en trött katt & sambon, och kommer troligtvis inte göra så mycket annat idag. Eventuellt kanske jag orkar ta mig till butiken en sväng. 🙂 

Ha en bra dag! 

Kommentera

