27 april 2016

Hallå bloggen 🙂

Liten uppdatering på hals-fronten:
Kan äta vanlig, fast föda. Och det är så skönt!! Ni har ingen aning om hur fort man kan tröttna på glass och soppor. Har haft otroligt ont men värkmedicinerna hjälper så det är ju bra. Och det börjar nog bli bättre nu också, så.. 🙂 Har börjat dra ner på medicinerna nu, hoppas på att klara mig helt utan värkmediciner på lördag så jag kan fira födelsedagen ordentligt. 😉 Satsar på att återvända till skolan imorgon. Hoppas att jag är i sånt skick imorgon bitti att jag känner att jag klarar av det.

Annars då.. Jag har mest hållit mig hemma så det har inte hänt så mycket, haha. Förutom att vi har connectat med grannarna! Supertrevliga. Och dom har bjudit på middag nu två gånger, irakisk mat. Så gott så jag trodde jag skulle krevera. Är väl vår tur att bjuda på middag nästa gång! Eller ja, det är väl sambon som får stå i köket.. Hehe. 😉
Sen igår på kvällen hade vi en liten filmkväll, med massa gottis och filmen London Has Fallen. Helt bra film. 🙂

Just nu ligger jag i sängen och läser lite bloggar och sånt, sambon ligger på soffan och kollar på nån serie på Netflix.. Haha. Har inga andra planer för dagen heller, förutom att ta en dusch och kanske eventuellt fixa naglarna, om jag orkar. 😀

DSC_0026DSC_0042

Kommentera

