Operationer och sånt

Hallå bloggen!
En del har hänt sedan sist. Bland annat så har vi flyttat(ja, igen) till en större och mysigare lägenhet! Lite utanför stan men vad gör det. Jag som är uppväxt i en småstad tycker att det här nya området vi bor i nu är mycket trevligare än att bo mitt i smeten, som vi gjorde förr.

Och så har jag fått gå igenom en liten operation. Inget allvarligt, halsmandlarna skulle bort bara. Det var i tisdags, och jag var förvånad över hur bra jag mådde när jag vaknade efter operationen. Tänkte typ, ”var det inte värre än så här?”.. Det borde jag inte ha gjort, för nu, 2 dagar senare, är smärtan nästan outhärdlig. Men med 3 olika smärtmediciner klarar man sig ganska långt! Och glass. Massor med glass.
Börjar stressa liiite över allt som jag missar i skolan, men förhoppningsvis är jag på benen igen nästa vecka. 

image

Chillar med lite is… Det var allt jag hade på hjärtat idag, nu snart blir det ishockey.. Och glass!! 😉

Kommentera

