Wasa Wellness

Förra måndagen var vi på studiebesök till Wasa Wellness!
Jag har gått förbi där några gånger under tiden som jag bodde i Vöråstan men har aldrig fått för mig att ta reda på mer om stället, jag har tidigare bara tänkt att det är nåt massageställe eller liknande.

Och massage har dom ju.. Plus en massa annat.  Zonterapi, psykosyntesterapi, yogamassage, healing, scanning, kostrådgivning.. Listan kan göras ganska lång.

Jag ska försöka fatta det kort:
Intressant besök! Verkligen. Supermysiga utrymmen har dom också, blev så sugen på att testa nån behandling. Helst yogamassage, hot stone massage eller joniserat fotbad.
Scanningen dom gör(ES-Teck Scanning) verkade också ganska intressant, men personligen skulle jag inte göra det. Jag skulle inte kunna tänka på någonting annat efter att ha fått se resultatet. Jag har säkert brister på vitaminer och grejer, men jag är hellre lyckligt ovetande om det.. Det är likadant när jag är sjuk. Jag vill helst inte veta hur pass sjuk jag är, då blir det bara värre. Som när jag var inne på sjukhus en snabbis i augusti. Kom in till akuten och hade lite ont, och kanske lite stegring. Nån timme senare fick jag veta att blodproven visade att infektionsvärdet var 279 och febern visade på över 39 grader. Då jäklar blev det snabbt sååå synd om mig. Så jag undviker gärna att ta reda på hur sjuk jag egentligen är, haha..

Men nog om det. Som sagt så var det ett intressant studiebesök, och jag hoppas på att kunna gå på en behandling snart. (Jag fyller ju snart år, hint hint..)

Samtliga bilder är lånade från Wasa Wellness hemsida, som ni hittar HÄR.

Kommentera

