Friyay

Hallå bloggen 🙂

Äntligen fredag!
Jag har sovit alltför lite denna vecka(och veckan före det..) så jag antar att det är anledningen till att denna vecka har känts superlång.
Måndagen innebar skola från klockan 9 till klockan 5. Vaxning och frans- och brynfärgning – done! Fick också en skön och välbehövd ansiktsbehandling. 🙂
Tisdag var ledig och sen har jag haft kex-ämnen i princip hela veckan. På onsdag gjorde jag lite kompensationsarbete, en ansiktsbehandling och en manikyr. Kul att göra en ansiktsbehandling igen kan jag säga, det kändes som att jag inte hade gjort en på 10 år. 😉

Idag var det svårt att komma ur sängen.. Lite ofrestande att stiga upp och gå till skolan för en 45-minuters lektion när man ligger inlindad i två täcken + en mysig sambo, kan jag säga..

image

Men fick så lov att göra det ändå!
Sen när jag kom hem blev det bastu, en låååång dusch och ansiktsmask. Och plötsligt var fredagsfiilisen på topp. 😉

Nu ikväll fick vi finbesök som stannar hela helgen, och imorgon kommer en till gäst. Det blir nog en bra helg.

Trevlig helg på er alla!

Kommentera

