Bortskämd

Hej på er! Har ni haft en bra julafton?
Min har varit super. Förutom det lilla missödet som hände på morgonen, då jag råkade bränna bort hälften av mina ögonfransar på ena ögat. Don’t ask.

Annars har det varit bra. Åt för mycket av både julmat och choklad antagligen, men äh. Det är ju bara jul en gång om året.

Och vilka julklappar jag fått. Ansiktsprodukter, sköna tossor och ett presentkort till Emotion bland annat. (Nu vet ni var ni hittar mig på mellandagsrean)

image

image

Och så den bästa julklappen av alla.. Biljetter till Queen + Adam Lambert!!

image

Jag har velat se Queen + Adam Lambert sedan de började spela ihop, när var det, 2012 kanske? Och nu kommer dom äntligen till Finland. Jag hade hoppats och önskat sådär smått att det skulle finnas en biljett till mig under granen i år, och där var den!
Folk brukar ju säga att det är roligare att ge än att få, men i år var det banne mig roligare att få. Haha. Jag känner mig otroligt bortskämd.

Kommentera

