3 december 2015

Hallihallå!

Tänkte bara slänga iväg ett snabbt inlägg medans jag kastar i mig en sen lunch/tidig middag..
Är för tillfället hem-hemma i Nykarleby, ska åka tillbaka till Vasa ikväll. På dagens schema har det stått HÅRKLIPPNING, inte en dag för tidigt. Snarare ett år för sent. Har alltså inte klippt mitt hår på ett år, så idag traskade jag iväg till Clip Shop för en drop in-klippning. Fick bort de slitna topparna men behöll längden, försöker spara mitt hår nu så det blir lååååångt. Problemet är dock att jag har jättetunt hår, och det blir fort slitet.. Har länge tänkt att jag borde investera i en bra hårinpackning eller något ditåt, men det finns ju hundratusen av dem.

Kanske nån har något tips på en super inpackning för tunt hår? 

Något annat har jag egentligen inte planerat för idag, kanske borde ta och diska så mamma blir glad då hon kommer hem. Sen kanske jag hinner se ett avsnitt av mitt guilty pleasure, Keeping Up With the Kardashians, innan det är dags att hoppa på bussen tillbaka till Vasa.

DSC_0348 DSC_0352

Kommentera

