Fransförlängningskurs!

Hejsan bloggen!
Så, måndag idag och imorgon är vi redan inne i december månad. Tre veckor kvar av skolan före jullovet, gud vad denna period har gått snabbt. Kanske för att jag missat hälften då jag varit sjuk så ofta, haha.. Buu.
I alla fall. Idag har jag inte gjort så mycket, var en sväng till skolan för att fixa klart en uppgift och sen fick jag promenera hem i snö och slask. Kom hem och var genomvåt. Men det gör ingenting. Ni vet sånadär dagar då man är på jättebra humör utan anledning? Jag har en sån dag idag. Det värsta som har hänt mig idag var att jag la för mycket socker i mitt te. Så jag tror jag kan utvärdera denna dag till en ganska bra måndag. Nu myser jag i soffan under ett täcke och kollar TV, och de största planerna jag har för resten av dagen är att gå till butiken en sväng. Mannen i huset får äran att fixa middagen ikväll. Hihi.

Nu till något annat: i tisdags hade vi fransförlängningskurs i skolan! Det var petigt och jobbigt, och just då tänkte jag att det här är nog inget jag kommer göra karriär inom. Men såhär i efterhand har jag bara blivit mer och mer sugen på att öva mera och fixa fina fransar! Har tyvärr inga bilder på fransarna jag gjorde, men här kommer bilder på fransarna som Josefin fixade på mig!

Före:

image

Efter:

image

En reaktion på ”Fransförlängningskurs!

Kommentera

